dimarts, 1 de maig del 2018

Tartar de salmó i alvocat



Aquest és el tartar de salmó que va preparar la meva filla abans d'ahir per sopar. Últimamant li ha donat per experimentar a la cuina, cosa que tots celebrem perque li agrada provar coses noves i no se li dona gens malament.
Jo estic doblement contenta perquè m'encanta que em posin el plat a taula, cosa que per cert passa poc sovint.

Ingredients

300 gr. de salmó fresc sense pell ni espines
100 gr. de salmó fumat
2 alvocats
30 gr. de tàperes
30 gr. de cogombres en vinagre
1 escalunya
1 cullerada de coriandre

Per la salsa

1 cullerada de suc de llimona
8 cullerades d'oli d'oliva
1 culleradeta de salsa Perrins
1 culleradeta de tabasco
1 culleradeta de mostassa a l'antiga
Sal i pebre negre

Preparació

Tallem tots els ingredients del tartar ben petits i els anem posant en un bol: salmó fresc, salmó fumat, cogombres, tàperes, escalunya, coriandre i alvocat. Barregem i reservem.

Per fer la salsa, posem tots els ingredients en un pot de vidre amb tapa (com els de la melmelada) i sacsegem fins que emulsioni.

Aboquem la salsa en el bol del tartar i barregem.

Repartim en quatre plats amb l'ajuda d'un aro.

Podem acompanyar amb una amanida o amb una mica d'arròs blanc. Nosaltres ho vam fer amb arròs blanc al que vam afegir una mira de mirin i sucre, a l'estil japo. Mmmm!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada