diumenge, 30 d’agost del 2020

Bol d'açaí vegà

  

Escriure aquesta recepta em fa quasi vergonya, perquè és una tonteria, però m'ho han demanat per poder-la reproduir, i malgrat que aquest blog el faig bàsicament per mi, també està bé pensar que aquestes receptes que escric per recordar poden servir a altra gent. 

 

Ingredients

100g d'açaí congelat (jo el compro al Veritas)
 1 plàtan congelat ja tallat
Un grapat de nabius i mores congelats
 
Toppings a escollir: crema de cacahuet, crema de xocolata, galetes, cereals, granola, fruita, cacau...


Preparació

En una batedora, amb compte, fem una pasta amb l'açaí, el plàtan i els fruits vermells congelats. Si cal es pot afegir una mica d'aigua per fer la consistència més líquida. Posem aquesta pasta a un bol petit individual.
Jo no hi afegeixo res més en general perquè m'agrada tastar el gust de les fruites a la base. Penso, a més, que el plàtan és prou dolç com per no necessitar sucre afegit. Però evidentment sentiu-vos lliures d'afegir-n'hi si us agrada més. Una altra possibilitat és posar-hi cacau o crema de fruits secs per donar-li un toc més decadent. Es pot arribar a assemblar a una pasta de fruites i nutella.
 
En qualsevol cas, la gràcia d'aquest esmorzar és posar-li a sobre toppings ben variats. Jo sempre hi afegeixo fruita, almenys, i una mica el que tinc a mà. En la foto de l'esquerra hi vaig posar crema de cacahuet i cacau, a la de la dreta hi vaig triturar galetes (de fet, d'aquesta altra recepta). Afegir-hi fruits secs esmicolats o granola, per tenir un toc cruixent, sempre queda molt bé. Sigueu tan creatius com volgueu!
 
Amb un començament així com pot un no tenir un bon dia? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada