dijous, 4 d’abril del 2013

Crestetes de tonyina




Aquestes crestetes me les preparava la meva mare quan jo era petita. És una recepta molt senzilla, que a lo millor no mereix una entrada de blog, però jo les devorava i forma part de la meva infància, i ara jo les faig pels meus fills, així que aquí està.

Ingredients

- 1 paquet d’oblees
- 2 llaunes de tonyina petites o 1 de gran
- 2 ous durs
- unes quantes olives
- oli d’oliva

Preparació

Es bullen els ous i es piquen juntament amb la tonyina i les olives. S’hi pot afegir un parell de cullerades de tomàquet fregit (la mare no ho feia). De fet aquestes oblees admeten milers de farciments, és qüestió de posar-hi imaginació.


Un cop es té preparat el farcit es reparteix una mica en cada oblea. Les oblees venen separades per paper parafinat que va molt bé a l’hora de tancar-les. Per això ens ajudem amb una forquilla.


Es fregeixen amb oli ben calent. Són bones acabades de fer però també fredes.


Imprimir Imprimir l'article

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada